joi, 4 septembrie 2014

Pur si simplu ! .... Am tot dat denumiri ciudate de-a lungul timpului anumitor lucrari sau serii de lucrari , bazandu-ma pe mesajul pe care il degaja fiecare. Acum nu prea mai am ce sa spun decat ,,Pur si simplu" ....pentru ca asa inspira... . Am mai spus-o ca unele lucrari foarte complicate tehnic imi ies de la sine , am simtit de mai multe ori acest lucru....trebuie numai sa ai rabdare si sa faci declic la momentul respectiv. Asa este si lucrarea de fata , la care am folosit materiale de exceptie : nuc si lemn de jasminum , antagoniste ca si culori , complementare ca design , similare ca textura . Si ca totul sa fie perfect , fluturele : Antherina Suraka din Madagascar , o minune a naturii din toate punctele de vedere are in componenta coloristicii sale , fix culorile lemnului de structura plus un minunat roz , inedit pentru o fiinta. Asa , incat atat pot spune : ,,Pur si simplu !" Dimensiuni : 30 /24/10 cm







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu